Adijo, stara trgovin’ca
Že nekaj časa se pogovarjamo o tem, kako so se nekje po letu 2010 stvari začele eksponentno spreminjati za našo generacijo. Dotičnega leta 2010 smo imeli velik družinski dogodek, na katerem so bili ljudje najrazličnejših starosti, staležev in narodnosti in prav nobeden od njih še ni s pametnim telefonom delal selfijev ali videjev za takojšnjo dozo dopamina ali ležerno nakupoval po spletu med kakšnim daljšim govorom v ozadju. Tu in tam kakšen blackberry, to je že bilo, a še le doma se fotografije z dogodka pregledalo, izbralo in kakšno objavilo. Reči, ki jih danes urejamo v aplikacijah, so bile še povsem vezane na telefonsko številko, papir in kuli. Potem pa se je velik del naših poslovnih in zasebnih življenj začel pospešeno seliti na splet in tam, kot kaže, bo tudi ostal.
Ko sva se kakšno leto za tem odločila, da bova začela naše proizvode tržiti po spletu, se je to še mnogim zdelo nesmiselno. “Kdo bo sploh kupil med po spletu? Kako to pošlješ, da ne pride vse sladko in premetano? Tega nihče ne išče v Googlu …” Pa vendar. Najprej prek FB strani, potem s prvo lastno stranjo, ki je nosila ime kar “APIKREM” in potem do spletne trgovin’ce, ki nam je zvesto služila kar 7 let, naši izdelki so se začeli pojavljati na spletu in v domovih naših kupcev.
Čas ne počiva. Spletno nakupovanje je postalo popolnoma naravna izkušnja in včasih celo prva izbira v vseh panogah in tako je napočil čas za slovo. Našo zvesto trgovin’co je nadomestila stran, ki nas predstavi in vas povabi k preizkušanju naših dobrot. Skupaj z novo podobo izdelkov vdihuje nov zagon v naša jadra, da se še naprej ravnamo po vaših željah in navadah in vam ponudimo varno in prijetno izkušnjo nakupovanja svojih najljubših izdelkov.